design by vinix.be

Professioneel, persoonlijk en actief

Via professionele en persoonlijke indicaties leer je correct te bewegen, evenwichtige
houdingen aan te nemen, je bindweefsel en spieren te versterken, tot rust te
komen, je aandacht en waarneming te trainen, etc.

Verschillende disciplines aan bod, elk met hun eigen karakteristieken en resultaat.
In groepssessies ben je zelf actief en leer je jezelf in handen nemen.

Slow move

Een trage en zachte vorm van bewegen waarbij je zowel je bewegingscoördinatie en -stabiliteit, als je aandachts- en waarnemingsvermogen verder ontwikkelt.Je leert ontspannen en onbelast bewegen zonder pijn. Lesgever: Ann Feron

Slow Move of The Spine

Slow Move is een onderdeel van de bewegingsanalyse binnen fasciatherapie en een heilzame en stress vrije benadering om soepel en stabiel te leren bewegen met je wervelkolom.

21.02.2018

18:30 – 19:30
Slow Move of the Spine

INSCHRIJVENof  meer informatie

Yoga

Yoga is de weg van ontspanning, rust en vooral verdieping en verruiming van je bewustzijn. Dinsdagmorgen: 9.u.-10.15u. (Beatrijs) Woensdagavond: 20u.-21.15u. (Vigdis) Donderdagavond: 19u.-20.15u. (Beatrijs) Eerstvolgende les: zie hiernaast

21.02.2018

10:30 – 11:45
Yoga

INSCHRIJVENof  meer informatie

Zwangerschapsyoga

Yoga tijdens de zwangerschap is niet alleen goed voor jou, maar ook erg goed voor jouw baby!

Power yoga

Een pittige, actieve vorm van yoga. Dinsdagavond: 20 u.-21.15u. Vrijdagmorgen: 9-10.15u. Eerstvolgende les: zie hiernaast

23.02.2018

09:00 – 10:15
Power yoga

INSCHRIJVENof  meer informatie

Kinderyoga

Kinderyoga is een combinatie van yoga en spel waarin plezier vooropstaat.

21.02.2018

17:00 – 18:00
Kinderyoga / Kids

INSCHRIJVENof  meer informatie

Yoga 65+

Ouder worden en minder bewegen is geen oplossing. Yoga 65+ laat je bewegen binnen je grenzen. Dinsdagmorgen om 10.30u. -11.45u.

20.02.2018

10:30 – 11:45
Yoga 65+

INSCHRIJVENof  meer informatie

Prenatale groepsles

Verwacht je een kindje?
Zwangerschap en bevalling is een periode die jullie als koppel intens zullen beleven.

Pilates

Is gericht op het gecontroleerd versterken van buik-, rug- en bilspieren met als resultaat een betere lichaamshouding, soepele rug en vrijere ademhaling. Op maandag 19.45u.- 21 u.

26.02.2018

19:45 – 21:00
Pilates

INSCHRIJVENof  meer informatie

Movement is a medicine for creating change in a person's physical, emotional and mental states.
- Carol Welch

Tijdens
groepslessen

…kom je beter in contact met je lichaam en jezelf. Groepssessies kunnen deel uitmaken van het benaderen van “de zwakke schakel” in je genezingsproces of je kan ze volgen ter preventie om hervallen te voorkomen. We zorgen tijdens de groepssessies ook voor individuele begeleiding, zodat eenieder met zijn specifiek probleem geholpen wordt.

Maak een afspraak bij de Oratorie

contact

Groepslessen

February 20

Yoga is de weg van ontspanning, rust en vooral verdieping en verruiming van je bewustzijn. Dinsdagmorgen yoga 65 +om 10...

Lees verder
February 20

Blijf bewegen. Yoga 65+ laat je bewegen binnen je grenzen. Dinsdagmorgen om 10.30u. tot 11.45u. Eerstvolgende les: zi...

Lees verder